Články - Auto

Nové Audi RS 6 Avant GT
7 důvodů, proč vůbec nezavádět paskvil Euro7

7 důvodů, proč vůbec nezavádět paskvil Euro7

Co hrozí zavedením nové ambiciózní normy Euro7? Ztráta konkurenceschopnosti, zvýší se finanční náročnost pro spotřebitele, hrozí snížení bezpečnosti pasažérů, neovlivní současné stáří vozového v parku a hlavně zavedení nebude mít žádný vliv na snížení celosvětových emisí z dopravy.
Odborné nahlédnutí do budoucnosti pro nejbližší termín zákazu spalovacích motorů

Odborné nahlédnutí do budoucnosti pro nejbližší termín zákazu spalovacích motorů

Posunutí termínu Zákazu z roku 2035 na rok 2045 by nejen nezpůsobilo v kritických rocích 2035 až 2065 praktické zhoršení ročních emisí t CO2 eq/rok, ale s velkou pravděpodobností při reálných scénářích vývoje energetiky v EU a ve světě jejich snížení. Pokud by se větší část prodávaných vozidel vyráběla v asijských zemích, kde není možné předpokládat v letech do 2070 výraznější snížení měrných emisí při výrobě elektrické energie oproti dnešku, např. v Číně, způsobilo by posunutí Zákazu na rok 2045 dosti výrazný pokles ročních světových emisí.
Auto jako symbol svobody je u konce

Auto jako symbol svobody je u konce

Hlasování našich politiků v Europarlamentu ukázalo, kdo je většinový politik a kdo jen hájí zájmy své, nebo své úzké skupiny
Nejvyšší IQ mají škodovkáři, nejnižší řidiči BMW a elektroaut, tvrdí průzkum

Nejvyšší IQ mají škodovkáři, nejnižší řidiči BMW a elektroaut, tvrdí průzkum

Buďte prosím ohleduplní k řidičům zelených elektromobilů a řidičům BMW. Co o vás prozradí značka, barva, nebo pohon vašeho vozu? Ve spolupráci se společností Censuswide byl ve Velké Británii proveden průzkum mezi 2024 britskými řidiči.
Šéf Toyoty vysvětluje, proč je japonská automobilka neochotná jít naplno do bateriových elektromobilů

Šéf Toyoty vysvětluje, proč je japonská automobilka neochotná jít naplno do bateriových elektromobilů

Je naprostou neprozřetelností evropských automobilek a Evropské komise sázet pouze na bateriové elektromobily. Vodík se sice v Evropě začíná prosazovat, největší výrobci paliv však čekají na legislativu pro užití syntetických paliv, které nejen že umí spalovat i současná auta, ale můžou zachránit i výrobu aut se spalovacími motory i po roce 2035.